پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112236
ابتکار جالب دختران جوان مسلمان انگليسي در دفاع از ساحت پيامبر
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 889

به گزارش فارس، دختران مسلمان در انگليس در اقدامي ابتکاري با توزيع گل و کتابچه‌اي که در آن احاديثي از پيامبر اسلام قرار داده شده، تلاش کردند تا پيامبر اسلام را به مردم اين کشور معرفي کنند.

اين دختران مسلمان اعلام کرده‌اند با اين اقدام، درصدد دفاع از پيامبر اسلام پس از انتشار فيلم اهانت آميز به ساحت وي بوده است.

احاديثي که در اين کتابچه قرار داده شد شامل احاديتي از پيامبر درباره «محبت و دوستي»، «نيکي به پدر و مادر» و «کمک کردن به همنوعان» است.

اين افراد گفته‌اند ايده دفاع از پيامبر با توزيع گل‌هاي سفيد از روح اسلام نشئت گرفته چون اسلام دين صلح و محبت و هدايت است.

دختراني که اقدام به توزيع اين گل‌ها مي‌کردند به زبان انگليسي به رهگذراني که از آنجا عبور مي‌کردند مي‌گفتند «اين گلها رايگان است» و از اين طريق و با دادن شاخه گل سفيد به رهگذران، کتابچه احاديث پيامبر را نيز به آنها مي‌دادند.

يکي از دختراني که در اين برنامه مشارکت داشت گفت: اين گل‌ها از اموال شخصي خود خريده و آنها را رايگان توزيع مي‌کنيم و به هيچ گروه يا سازماني وابسته نيستيم.


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html